Beställningar


Många undrar hur man beställer, det finns en ``guide´´ under kategorin ``beställa´´. Men jag tänkte att jag skulle förtydliga mig lite grann, så går din beställning snabbare och det blir smidigare för både dig och mig, och det är ju bra!? ;)


Du skickar din beställning i ett mail till [email protected] i detta mail ska följande vara med:

Vad du vill beställa. (längder på tex armband, om det finns möjlighet att välja längd på dessa.) 

Ditt namn, adress, postnummer och ort.

Ev frågor.



När jag svarar skickar jag uppgifter om betalningen och fraktkostnad.


När betalningen har kommit in på mitt konto skickar jag din beställning så fort som möjligt.


Peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0